Софтуер

Приложението е дистанциона видео система предназначена за потебителския пазар. Поддържа всички функционалности на камерите - видео в реално време, облачно съхранение на видео, двупосочно аудио, пуш нотификации, информация и криптиране на даннитe

cctv ios app logo

Можете да свалите приложението за iOS за достъп до вашата ADOR камера. Всички функционалности са съвместими чрез приложението - управление и записване камерите, известия при задействане на аларма, двупосочен звук. Приложението изисква интернет свързаност.

cctv android app logo

Свалете приложението за Андроид за достъп до вашата ADOR камера. Всички функционалности са съвместими чрез приложението - управление и записване камерите, известия при задействане на аларма, двупосочен звук. Приложението изисква интернет свързаност.

cctv windows app logo

Можете да свалите приложението за Windows за достъп до вашата ADOR камера. Всички функционалности са съвместими чрез приложението - управление и записване камерите, известия при задействане на аларма, двупосочен звук.

cctv android ie logo

Нашите IP камери разполагат и с web интерфейс за достъп до техните функционалности. Необходимо да знаете IP адресът на камерата и да сте в една LAN мрежа, за можете да достъпите камерата. ActiveX плъгинът е необходим за Internet Explorer.

cctv ip finder logo

Приложението IPFinder е предназначено за Windows системи. Чрез него ще сканирате включените във вашата LAN мрежа IP камери. Чрез него ще можете да правите и промени по мрежовите настройки на камерите за видеонаблюдение.

cctv videoplayer app logo

Video Player е безплатна програма, чрез която можете да възпроизвеждате лесно аудио и видео файлове. Предназначена е за разглеждане на видео файловете, записани локално на инсталираната SD карта във вашата IP камера. Отваря и разширения .h264

Как да добавим видеокамера АДОР към телефона си

Моля, следвайте стъпките по-долу:

1. Изтеглете мобилното приложение на вашия смартфон. Приложението можете да го намерите Google Play Store за Андроид и в  Apple AppStore за iOS.

2. Регистрирайте свой профил в приложението, запазето потребителското и паролата на акаунта за бъдещо влизане.

3. Влезте с новосъздадения си потребителски профил в приложението.

4) В зависимост от вида на камерата за видеонаблюдение има разлики:

За вътрешни видеокамери:

  • Включете камерата, изчакайте, докато камерата се зареди (отнема около 20 секунди).
  • Натиснете знака „+“ в горния десен ъгъл, за да започнете процеса на добавяне на вашето устройство.
  • От стикера на устройството, разположен на гърба / дъното на камерата, сканирайте QR кода или въведете ръчно UID номера и паролата на устройството.
  • Следвайте съветника, за да добавите вашето устройство към вашия акаунт в приложението.
  • Ще е необходимо да добавите името и паролата на вашия WiFi рутер
  • Обърнете внимание, че телефонът ви може да издава звук, който помага на камерата да идентифицира телефона.

За външни видеокамери:

  • Включете камерата, свържете камерата към LAN порта на рутера с мрежовия кабел, който е включен в комплекта. Изчакайте, докато камерата се зареди (отнема около 20 секунди)
  • Натиснете знака „+“ в горния десен ъгъл, за да започнете процеса на добавяне на вашето устройство.
  • От стикера на устройството, разположен на гърба / дъното на камерата, сканирайте QR кода или въведете ръчно UID номера и парола на устройството.
  • Следвайте съветника, за да добавите вашето устройство към вашия акаунт в приложението.
  • Ще е необходимо да добавите името и паролата на вашия WiFi рутер
  • Обърнете внимание, че телефонът ви може да издава звук, който помага на камерата да идентифицира телефона.

Най-общо казано, проблемът „офлайн“ е причинен главно от нестабилна безжична връзка, смяна на рутер, промяна на безжична парола и т.н., ето някои съвети за решаване на този проблем.

1. Препоръчително е да свържете камерата към LAN порта на рутера с мрежов кабел.

2. Моля, възстановете камерата до фабричните настройки и я преконфигурирайте

3. Ако горните съвети не работят, моля, свържете се с нас чрез онлайн чата на сайта на АДОР БГ или по телефон.

1. Как работи облачното съхранение

След като е активирана функцията за съхранение в облак, тя ще записва видеоклипове, когато камерата открие движение и ще качва видеоклипове на облачния сървър чрез интернет връзка. Забележка: Видеокамерата няма да записва видео през цялото време след отваряне на услугата за съхранение в облак, а само когато бъде открито движение.

Услугата за съхранение в облак се закупува за една камера, ако имате няколко камери и искате всички те да използват услугата за съхранение в облак, тогава за всяка камера трябва да бъде закупена услугата за съхранение в облак поотделно.

Ако камерата е загубена или открадната или е офлайн, и ако искате да видите видеоклипа, записан в облачното хранилище, не изтривайте камерата от акаунта на приложението, отворете „облачното хранилище“ в приложението и ще можете да прегледате последните видеоклипове.

2. Как да отворя услугата "съхранение в облак?"

За да отворите услугата "съхранение в облак" за Вашата видео камера, стартирайте приложението на мобилния Ви телефон, намерете камерата → щракнете върху трите точки в горния десен ъгъл на камерата → въведете опцията за съхранение в облака → щракнете върху „активиране“. Ако устройството отваря услугата за съхранение в облак за първи път, можете да получите евтина тримесечна пробна версия на услугата.

Ако сте доволни от пробната версия на облачно съхранение в продължение на три месеца, можете да закупите пакет, за да продължите да използвате услугата. Моля, разгледайте в нашията сайт в секция "Аксесоари" за наличните услуги или се свържете с нас.

3. Как да преглеждам видео в облачно хранилище?

За да видите видеоклипа за съхранение в облак, отворете мобилното приложение, намерете камерата, щракнете върху трите точки в горния десен ъгъл на камерата, докоснете опцията „облачно съхранение“, ще получите страницата за видео за съхранение в облак. Моля, щракнете върху логото на датата в долната лява част на страницата, изберете дата и след това погледнете часовата ос в долната част на екрана, сините части означават, че има видеоклипове, сивите части означават, че няма видеоклипове, кликнете върху синя част, за да гледате видеото, плъзнете времевата линия, за да гледате видеоклипа от друг период от време.

4. Защо не се записва видео след отваряне на услугата за съхранение в облак?

Причините за този проблем могат да включват:

1) Камерата не открива събитие за движение. Ако не бъде открито движение в рамките на наблюдението на камерата, видеото няма да бъде записано или качено на облачния сървър, така че няма облачно хранилище за видео.

2) Лоша интернет връзка. Видеото за съхранение в облак разчита на интернет връзката за качване на облачния сървър. Лошата интернет връзка може да доведе до повреда или загуба на видеоклипове.

3) Движението не е достатъчно очевидно, за да бъде открито от камерата. Ако движението, засечено от камерата, е твърде кратко или записаното видео е твърде малко, камерата няма да запише видео в облака.

4) Устройството е офлайн. Ако устройството се рестартира или захранването е прекъснато, през този период устройството ще бъде офлайн и няма да се записва видеоклипове в облака.

5) Проблем с облачния сървър. Ако всички горепосочени причини са изключени, проблемът може да е причинен от облачния сървър. Моля, свържете се с екипа за поддръжка за помощ.

Можете да закупите ваучери за услугата директно от приложението или от нашата секция "Аксесоари".

1. Влезте в приложениет - "аз" -> coupon (купон) -> exchange coupon (обмен на купон) -> сканирайте QR кода на картата или който ви е изпратен по мейл.

2. Влезте в камерата, отидете в Облачно съхранение - подновяване - изберете пакета от вашия талон и щракнете, за да купите - изберете купона - потвърдете плащането (Не забравяйте да изберете правилния пакет от вашия талон).

За да изтеглите видеоклиповте от облачно хранилище, изпълнете стъпките по-долу:

На началната страница на мобилното приложение кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл на камерата и изберете опцията "Cloud storage".

При вертикален интерфейс на приложениет (landscape)

Щракнете върху видео файла, който искате да изтеглите, и щракнете върху стрелката за изтегляне в горния десен ъгъл на екрана, за да изтеглите. След изтеглянето видео файлът ще се съхранява в телефонния албум или папката DCIM в локалните файлове на телефона.

При хоризонтален интерфейс за съхранение в облак (portait)

Щракнете върху опцията „Облачно съхранение“ и страницата автоматично ще премине към вертикалната страница. Щракнете върху синята икона за превключване в горния десен ъгъл на страницата и страницата ще премине към хоризонталната страница за съхранение в облак. Щракнете върху стрелката за изтегляне в горния десен ъгъл на страницата, плъзнете полето за изтегляне във времевата линия в съответствие с подканата на страницата, изберете видеоклиповете за изтегляне, щракнете върху √ в горния десен ъгъл на страницата, за да потвърдите изтеглянето. След изтеглянето видео файлът ще се съхранява в телефонния албум или папката DCIM в локалните файлове на телефона.

Забележка: За да възпроизведем изтеглените видеоклипове за съхранение в облак на компютъра, трябва да прехвърлим видеоклипове от телефона към компютъра.

1) Уверете се, че телефонният сигнал е добър и връзката с интернет е наред.

2) Уверете се, че тази функция е активирана в приложението.

3) Уверете се, че приложението работи и във фонов режим на телефона.

4) Уверете се, че приложението не е блокирано от изпращане на известия от антивирусно приложение, инсталирано на вашия мобилен телефон.

5) Уверете се, че известията за приложението са активирани в настройките на телефона.

Нулирайте камерата до фабричните настройки по подразбиране, паролата по подразбиране на камерата е 888888.

Как да нулирате:

Включете камерата, след това открийте дупката за „нулиране“ на камерата, използвайте щифт или молив. Продължете да натискате бутона за около 15 секунди, докато камерата се рестартира, след което камерата ще бъде нулирана успешно.

Бележки:

1. Бутон за нулиране на вътрешните камери: в задната част на камерата или в долната част на главата на камерата;

2. Бутон „Нулиране“ на външните камери (без Pan & tilt): на захранващия кабел.

Забравете акаунта и паролата на приложението

1. В момента няма начин да се извлече името на акаунта на компютър и мобилно приложение, изисква се да регистрирате нов, ако сте го забравили.

2. Ако сте забравили паролата, щракнете върху „Забрави паролата“ в приложението, въведете имейл акаунта, свързан с акаунта, след което ще получите имейл за потвърждение, следвайте системните указания за промяна на паролата.

Забележка: Ако не можете да получите пощата за потвърждение, свържете се с нас.

1. Бутон за нулиране на вътрешните камери: в задната част на камерата или в долната част на главата на камерата;

2. Бутон „Нулиране“ на външните камери (без Pan & tilt): на захранващия кабел.

Влезте в приложението -> Settings -> Firmware и щракнете върху ъпгрейд. Ако няма проблем с камерата, не се препоръчва да надграждате фърмуера.

Пространството за съхранение на видео се влияе от действителната сцена. Ако картината е по-динамична, генерираното място за съхранение ще бъде по-голямо; ако е по-статична, пространството ще бъде по-малко. Няма точен отговор. Това е около 7 дни.

Функцията за запис на звук на SD карта е изключена по подразбиране.

Можете да го активирате в приложението на телефона:

Отворете приложението на вашия смартфон, отидете на началната страница и намерете камерата, щракнете върху трите точки в десния ъгъл на камерата, отидете на ‘Settings-TF Recording’, за да активирате ‘Record Sound’.

За да възпроизведете видеоклипа, записан на SD картата на PC клиент, отворете клиента, преместете курсора до прозореца на камерата, щракнете с десния бутон върху него, изберете „преглед на файловете на SD картата“, в изскачащия прозорец кликнете върху „Refresh ', видео файловете ще бъдат изброени в десния панел, щракнете върху видеоклиповете, за да ги възпроизведете.

Можете да изтегляме видеоклипове от SD карта на мобилното приложение.

За да направите това, можете да отворите приложението, щракнете върху иконата за настройка в горния десен ъгъл на камерата, изберете „TF Card Records“, докоснете видеоклипа, който искате да изтеглите, и щракнете върху стрелката от дясната страна на видео файл, за да го изтеглите. След изтегляне, на ios телефон, видеото ще се съхранява в албума на вашия телефон, на android телефон, видеото ще се съхранява в директорията File-DCIM-Eye4 на вашия телефон.

Видеото от SD картата може да бъде изтрито по следните 2 начина:

1. Да изтриете файловете за запис в “TF card Records”

Отворете началната страница на приложението, щракнете върху трите точки в горния десен ъгъл на камерата и изберете “TF Card Records”, за да видите файловете за запис в SD картата. Щракнете върху иконата на календара, за да изберете датата; Щракнете върху бутона „Редактиране“ вдясно, за да изберете видео файловете, които искате да изтриете, докоснете опцията „изтриване“ в долния десен ъгъл, след като потвърдите, видео файловете могат да бъдат изтрити.

2. Да форматирате SD картата

След като форматирате SD картата, можете едновременно да изтриете всички видео файлове в SD картата. За да форматирате SD картата, отидете на „Настройки - TF запис“ на камерата и щракнете върху „форматиране“. Можете също така да извадите SD картата от камерата, да я поставите в четеца на карти, след това да вкарате четеца на карти в компютъра и да го форматирате на компютъра.

Ако екранът на камерата ви е замъглео или е в цвят, следвайте инструкциите по-долу:

1. Моля, рестартирайте камерата няколко пъти или възстановете камерите до фабричните настройки по подразбиране, след това тя ще се върне към нормалното.

2. Ако проблемът възникне отново и отново, тогава вероятната причина е проблем със сензора на камерата и е необходимо да се свържете се с нас.

Щракнете върху трите точки в горната дясна страна, щракнете върху настройките, изберете „Видео“, активирайте „Вертикално огледало“.