Доставки

ПОРЪЧВАНЕ НА ПРОДУКТИ

 

Всички поръчки се обработват всеки делничен ден от 8:30 до 19:00. При направена поръчка ще получите e-mail с информация относно Вашата поръчка. До няколко часа ще Ви се обадим по телефона, който сте отавили, за да уточним детайлите. Поръчки направени до 15:00ч. се изпращат на същия ден.

Поръчки направени след 15:00ч. се изпращат на следващият ден.

 

Поръчки, направени в петък (след обяд), събота, неделя или в неработен ден

(официални празници) се обработват и изпълняват в първия работен ден.

Всяка поръчка направена от Вас, ще бъде доставена от 1 до 3 работни дни от датата на поръчката.


Съгласно чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на даден продукт, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос или забавяне на доставката до нас от производителите на съответните продукти, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или e-mail, като при възможност ще Ви бъдат предложени аналогични продукти с подобно качество и цена.

 

ПРОМЯНА ИЛИ ОТКАЗВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА 


Можете да промените или откажете поръчката си, като се свържете с нас на телефони: 0883-357-272


ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ И КОМПЕНСАЦИЯ 


Условия за връщане


Потребителят има право да се откаже от един или повече от поръчаните продукти в 7 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че даденият продукт е във вида, в който е доставен, ако е опакован - опаковката му е запазена (опаковката на пратката може да бъде отваряна) и не е нарушавана цялостта на евентуални пломби и етикети, целящи да установят разкомплектоването или употребата на продукта. 
 При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му, и при ненарушен търговски вид на продукта и опаковката, „АДОР БГЕООД се ангажира той да бъде подменен с нов съгласно гаранционните условия или да бъде възстановена депозираната за продукта сума, съгласно чл. 55 от ЗЗП, считано от датата, на която потребителя е упражнил правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на продукта, отремонтирането му се поема от посочените в гаранционната карта сервизи. Транспортните и други разходи по получаване и връщане на продукта са за сметка на потребителя. При несъответствие на продукта с основните характеристики, посочени в сайта, „АДОР БГ” ООД възстановява депозираната за продукта от Потребителя сума, включително и транспортните разходи начислени за придобиването му, съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП. Ако обаче връщането на продукта е по желание на Потребителя, без да се разминава с описанието си в сайта на фирмата, разходите по връщането ще са за негова сметка. 

 

Куриерските услуги се извършват от Еконт Експрес (www.econt.com). Доставките се осъществяват между 09:30 и 18:00 часа в официалните работни дни. Стойността на доставката се заплаща от клиента с наложен платеж на куриера. Цената на доставка до офис на Еконт е 5 лв., а до адрес е 6.50лв. При поръчки над 150лв. доставката е безплатна.